2/10 2010

Godmiddag! Eftersom det blev ganska sent igår tog jag mig en lång sovmorgon idag. Var uppe vid 11 och tryckte i mig en macka, sen gick jag och la mig igen och sov till 13. Väldigt skönt. Nu är jag utvilad och glad!
Sitter och pluggar körkortsteori och bara har det bra. Har tagit ut täcket i soffan och sitter i Pockis tröja och slappar på bästa sätt. Var väldigt skönt att bara vara hemma igår, ta hand om mig själv och tänka. Behövde det helt enkelt.

Ikväll blir det kanske laserdome, beror på om velpellarna har bestämt sig än. Jag vill göra något ikväll iallafall, så är det bara. Att sitta hemma är jag väl inte jättesugen på kanske. Får ta ett snack med Pockis när han kommer hem, han kanske har några förslag.

Nu ska jag fortsätta plugga. Funderar på att kidnappa katten nedanför, han hade blivit en fin lägenhetskatt. Fast mamma hade nog inte blivit så glad om jag tog hennes katt..
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Maj-Gret

Hej Ida

Läste lite i din blogg idag, snart dags för körkort, duktig flicka som pluggar mycket. Verkar

som du längtar efter häst iallafall och katten!

Hälsa mamma och pappa och Linn om du åker hem idag.

kramisar farmor

2010-10-03 @ 09:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback