18/10 2010

Kom på varför sängkläderna var blodiga. Jag måste ha haft näsblod inatt. Jag hade blod ner på halsen och ner på brösten. Usch. Hoppade in i duschen direkt för att tvätta av det, kan ju inte se ut som ett mordoffer. Såg groteskt ut kan jag lova er.
Nu ska jag iväg och mysa med D som är en fin pojke och sen ska jag köra till Malmö och jobba.
Slänger in en låt jag har fastnat för ordentligt och som  har spelats hela morgonen här. Kan förresten rekomendera er att lyssna på de andra låtarna Scala and Kolacny Brothers har på youtube. Väldigt bra kan jag lova er. Ni som gillar U2, lyssna på den
här!
Btw! Sov till lite över tolv idag, riktigt skönt!

Uppdaterar mer senare, nu ska jag ut i det fina vädret.
Take care!





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback