17/10 2010

Godkväll! Börjar bli trött på dessa "gå upp tidigt" helger nu. Har inte sovit till längre än 9 på två veckor.
Men nu ska ni får höra! Imorgon ska jag få sova ut. Äntligen! Den som ringer och väcker mig innan 11 imorgon kan räcka med en icke glad tjej i luren. Ska nog stänga av ljudet för att vara på den säkra sidan faktiskt.

Var uppe och körde imorse vid 10, blev nästan två timmars körning och det kändes hur bra som helst.
Sen blev det brunch hos mina fina kusiner. Lika trevligt som vanligt. Även om min släkt är helt wicked ibland och bara flippar ut totalt så är det något charmigt med dem.

Väl hemma har jag inte gjort mycket, slötittat på tv, spelat lite xbox, mailat iväg lite viktiga mail och bara slappat.
Tände massa ljus och gjorde det fint i lägenheten tills Pockis kom hem, fixade mat och dukade.
Tror inte ens han märkte det kan jag ju säga. Så fort han ätit stack han iväg till sina vänner för att spela xbox. Jaha, roligt. Här har jag anstängt mig i onödan. Så, nu ligger jag här ensam med mina miljoner stearinljus och har tråkigt.

Imorgon är det jobb som gäller. Innan jobb funderar jag på att gå till stadsbiblioteket, har inte fått gjort det än eftersom det har kommit en massa annat ivägen plus jag har haft så satans mycket att göra de 2 senaste veckorna.

Nej, nu ska jag bädda ner mig i soffan igen. Eller så går jag och lägger mig. Pockis kommer väl snart hem och då ska han säkerligen titta på fotbollskanalen Europa. Så vid tolv kanske han är kontaktbar i någon minut innan han somnar.
Kul? Nej! En liten hundvalp som man kan mysa med istället för pojkvännen hade inte suttit fel.
Får nog kolla lite till på blocket...




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Jag kommer snart att få valpar :-)

2010-10-18 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback