12/10 2010

Godmiddag! Sitter på bussen nu, ska möta upp moster Kerstin för att gå till restaurangen där kusin Jakob serverar.
Jag hoppas på lika god mat som sist. Men det ska nog inte vara några problem.

Efter lunchen ska jag till körskolan och sen ikväll ska jag och Pockis titta på fotbollen med några vänner hemma i lägenheten. Ska bli trevligt. Hoppas Sverige vinner, det skulle vara roligt för den och hela svenska folket såklart.
Det är tur att jag är framme om någon minut, det börjar nämligen kurra högt i magen.
Får nog ta mig ut till mamma och pappa efter torsdag, saknar dem! Har inte träffas på en vecka eller något, vilket är på tok för lån tid!
Nej, nu ska jag koncentrera mig på att gå lite snabbare här. Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback