Vilken underbar dag!

Har känt mig som en riktig prinsessa idag! Först handlade jag MASSA mat med pappa. Taaaaack, love you! Sen hem, packa upp allt, ta en kopp kaffe med Sofia. Mamma kom och hämtade mig och sen körde vi till Nova och shoppade. Och vilka bra klipp jag har gjort!! En snygg vit skjorta, en mysig halssduk, ett par lite för dyra handskar men ack så sköna, strumpbyxor och sist men inte minst... *trumvirvel* En jävulskt snygg svart långklänning. Åh, älskar den! Den ska få hedersplatsen i garderoben. Åh, alltså bara åh vad snygg den är! Jag är helt lyrisk fortfarande. Tack världens bästa föräldrar, som sagt, I LOVE YOU!

Det var allt jag ville berätta för er! Nu ska jag dansa runt i min klänning!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Roligt att du blev så nöjd med torsdagens shopping.

Hoppas att få se dig i den jättefina klänningen. Sista veckan med mycket ledighet sen jäklar rullar det igång. Hoppas på succe eller vad säger du, hjärtat.Ha en underbar helg.

2010-11-27 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback