Slänger upp en bild på dagens ringar efter...

img_0408 (MMS)

Slänger upp en bild på dagens ringar eftersom det var så många som tyckte dem var snygga och frågade var jag köpt dem. Dem är köpte i Brighton när jag var där i augusti. Grym kvalité är det iallafall! Kick offen på jobb gick bra. Föreläsning i 4 timmar och sen MAT. Underbart gott. Sen var det lite tävlingar och vi sprang runt som galningar, allt för att vinna. Är så taggad inför att butiken öppnar nästa vecka! Ska jobba hela nästa vecka och det ska bli SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄR roligt! Just nu har jag inte mer att informera er om, ni vet ju vad jag gör på onsdagskvällar liksom.. Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

fina ringar på en fin tjej, helt enkelt

2010-11-24 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback