Regn, tidig morgon och jobb.

Regnet har vräkt ner hela morgonen, kul. Halv storm är det också. Lysande.
Ställde klockan en timme för tidigt imorse. 5:45 var jag uppe och väntade på mamma, påklädd och allt.
Ringer mamma och hör varför hon inte kommer. Hon förklarar för mig att jag är uppe en timme för tidigt. Kul.
Går och lägger mig igen och gå upp lite i sju istället, åker med mamma ut till hennes jobb, tar bilen, kör tillbaka till lägenheten, går och lägger mig och vaknar vid 7:55 när Jocke ska sticka. För fan tänkte jag bara, låt mig sova någon gång. Somnade om, vaknade av att Jocke ringde vid 9 och behövde bli hämtad på skolan för det skulle komma någon kille och titta på Jockes dator, som självklart var hemma i lägenheten.

Så, det blev inte alls så mycket sömn som jag hade tänkt mig. Rackarns också. Jag som tänkte sova mig frisk.
Gick ju bra! Botar sjukan med fiskgratäng och ipren istället!

Ska strax göra mig klar för att köra iväg och hämta Sandra och sen köra till jobbet.
Nu ska jag äta fiskgratäng. Är lite orolig för det trädet som står utanför vårt vardagsrumsfönster, det är stendött (riktigt dött alltså!!)  och vajjar rätt oroligt i stormen. Ramlar det åker vår balkong och vi har ett träd i vardagsrummet. Kul. Spännande.

Take care!
På bilden ser ni det döda trädet. Till höger.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback