Rätt kämpigt.

Kändes rätt tungt att behöva gå upp lite i sju. Det tog emot. Speciellt eftersom jag somnade vid 2-3 och sen vaknade vid 5 och var säker på att jag försovit mig. Kul. Sitter och trycker i mig frukost nu, det är verkligen förjävligt att äta såhär tidigt på morgonen. Usch och fy och blä.

Det har snöat ännu mer under natten, vilket piss alltså. Jag vill inte ha mer snö! Det kan ligga snö på marken den 23-25 december. Men inte annars. Tack.
Nu ska jag fortsätta äta och göra mig klar inför jobb sen. Take care!

Pockis!! Påminn mig påminna dig! Puss

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: lucke

Hejsan, vad med i dagens blogg om du vill :P

Postat av: Papps

Hej Plutten.

Har suttit och läst igenom Dina senaste inlägg. ( det är mycket roligare än att jobba). Vill bara säga att Du é fantastiskt duktig på att berätta i textform, alltid härlig läsning. Vilken tur för oss Idabloggläsare att Du inte la ner.

2010-11-29 @ 09:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback