Kommer ha ett träd i vardagsrummet snart.

Eller ja, det känns som det iallafall. Jäklar var det blåser. Har visat er trädet någon gång innan, ni lär hitta det om ni letar lite. Annars kan jag kanske vara snäll att slänga in en bild på det verkligen döda trädet.

Kvällen har varit lugn, har en pojkvän som är tråkig och kanske bög. Han ska tvunget kolla på Paradise Hotel. Fattar inte grejen med det. Men det känns bra att ett program går före mig. Tack för den typ.

Ligger ensam i sängen och ska titta på något nu, typ halv åtta hos mig, tror jag. Har inget bättre för mig och ja, pojkvännen är ju fast ute i soffan med sitt program.

Imorgon ska jag ta sovmorgon. Den som ringer och väcker mig innan 10.28 får pisk. Har varit uppe på tok för tidigt de senaste dagarna. Framförallt på tok för tidigt för många dagar! Inte okej.

Nej, fan vad jag babblar. Ska fortsätta tjura här i min ensamhet istället.
Take care.

Ja, ni ser ju själv vilket träd jag menar..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback