Kaffe och promenad med katt.

Sitter och dricker kaffe nu, skönt att bli lite varm efter att ha gått en promenad med katten. Eller ja, katten gick inte, jag bar den. Rätt mysigt.
Väntar på att pappa ska komma hem igen så att jag kan börja bokföra.
Ska försöka få tag på mamma också och höra om hon har pratat med veterinären eller om jag ska ringa dit. Den gula katten ska kastreras nämligen. Och eftersom mamma jobbar är det jag som får köra dit med monsterkatten. Vet inte hur jag ska lyckas få in honom i transportburen ens.. Pax för att inte hålla honom när veterinären ger honom lugnande.. Han är lite väl kaxig den där gula skitungen.

Blir mer update senare idag! Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback