Inget internet

Vi har inget internet i lägenheten för tillfället så jag får blogga via iphonen istället. Blir inte speciellt roliga inlägg eftersom jag inte orkar skriva så mycket. Är lite drygt att sitta och skriva via mobilen.
Jag och Jocke har varit ute på en promenad i förmiddags och nu sitter jag och spelar Sims. Grejer det. Funderar på om jag ska ringa pappa och höra när han är klar. Funderar på att åka med honom hem i så fall. Har inga planer ikväll så då kan jag lika gärna åka hem till mor och far!

Nu ska jag fortsätta här och sen ska jag försöka få Jocke till att massera mina axlar lite. Önska mig lycka till.

Har ni några roliga planer för kvällen? Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback