Godmiddag!

Ligger fortfarande kvar i sängen och vrider och vänder på mig. Här är så varmt och skönt. Tog Jockes täcke också när han stack imorse.
Ska snart gå upp och klä på mig, äta frukost och ta antingen en dusch eller ett bad. Efter det börjar det bli dags att göra sig iordning inför jobb. Ska bli roligt! Utbildningen på jobbet igår gick bra, var enkelt. När jag kollade mitt schema igår insåg jag att jag ska jobba på julafton. Det är första gången jag ska jobba på julafton. Men det är bara till 15 så det är lugnt. Fick först en chock. Det stod på schemat att jag skulle jobba till 22.15. Det hade inte varit lika roligt men så var det tack och lov inte!

Nej, nu ska jag gå upp. Ska ringa och försöka flörta lite med mamma också och se om jag kan låna bilen..
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback