Godkväll!

Jobbet gick bra idag! Sandra och jag var grymma.
Har inte gjort så mycket annat idag. Städat klart lägenheten, handlat, kört bil, varit hemma hos mamma och pappa, ätit ost, ätit fiskpinnar. Hemma hos mamma och pappa sprang jag på löpbandet. Hade en puls på ca 75-80 när jag sprang och hade då sprungit ca 2 km. Vet inte om det är bra eller dåligt, vet ni?

Körde lillasyster till en av hennes vänner innan jag körde till Lund. Nu sitter jag och Jocke hos några av hans vänner. Jag funderar på att köra hem. Filmen verkar kass, inte riktigt min typ av film. Imorgon har jag inga direkt planer. Funderar på att köra till farfar men jag får se. Först ska jag ta en låååång sovmorgon! Ska bli skönt!

Nej, om man kanske ska köra hem till lägenheten. Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback