Drygt att vara halvsjuk.

Blir ingen städning av lägenheten idag. Känner mig fortfarande inte 100. Eller stundtals gör jag men det är inga långa stunder. Kändes OK idag på jobbet men det var nog bara för att kroppen visste att den var tvugen att vara på hugget och vara 100%.

Ligger i soffan och vilar, dricker vatten och äter clementin. Som för övrigt har plu nummer 4457.
Det är så drygt när man inte mår 100 men samtidigt så är man inte riktigt sjuk. Man snörvlar, har huvudvärk, lite ont i halsen, hostar och är allmänt seg. Förbaskat drygt. Jag är hellre sjuk på riktigt i 1-3 dagar än att ha det såhär, att inte känna sig 100 på 4-5 dagar är segare än att vara sjuk på riktigt. Tycker jag.

Nej, slutpladdrat. Nu ska jag krypa ner under täcket och se om det är något bra på tv. Det är det förmodligen inte men man kan ju alltid hoppas. Det är ju bara reklam hela jäkla tiden på alla kanaler, för dåligt.

Take care!
Blir roligt att jobba på MFF på söndag förresten. MFF vann ju med 4-0 igår och det är sista matchen som gäller på söndag. Vinner dem den så vinner dem allsvenskan. Hajjar ni vilket grymt tryck det kommer vara på Swedbank stadion eller? Roligt!
Btw, ser ni så vit himlen är på bilden? Den syns inte ens här på bloggen eftersom bakgrunden i bloggen också är vit. Förstår ni vad jag menar? Äsch, strunt samma. Tjing!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback