Dags för jobb.

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag! Har sovit 10 timmar och vaknade innan klockan ringde idag.
Var verkligen trött igår, somnade i Pockis famn i soffan några gånger också innan vi gick in i sängen och somnade.
Sitter och äter frukost nu, ska snart iväg och hämta pappas bil och sen köra till jobb. Ska bli kul att jobba! Är taggad efter utbildningen igår! Något som jag inte är taggad på är att ta på mig arbetskläderna.. Har minsta storleken i brallorna och de är stora som bara den. Ska be farmor snällt in hon kan sy upp och in dem.
När jag kommer hem från jobb ska jag berätta vem som överraskade mig igår! Blev verkligen överraskad och jätteglad!
Nu ska jag fixa mig lite innan jag ger mig iväg.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback