Bollmagnet, ohyees I am.

Fick nyss en sån jäkla boll på näsan. Jisses vad ont det gjorde. Hela huvudet skakade till. Fint med lite näsblod. Fattar inte hur dem kan skjuta så fel. Jag är kanske 1/200000000 del av utrymmet här. Och jag sitter inte i närheten av målet. Kass fotbollsspelare måste det ha varit helt enkelt. Rätt snett skott iallafall. Och nu undrar ni ju såklart varför jag inte aktade mig.. Jag var så upptagen med min laktrispipa att jag inte såg bollen. Satte pipan rätt bra i halsen. Nu hade man ju kunnat skämta om att jag har en rejäl pipa till röst men jag väljer att avstå då ingen mer än jag hade skrattat. Och det hade ju varit lyckat liksom. Styckeindelning struntar vi också i.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback