6-7/10 2010

Godkväll! Har blivit lite dålig uppdatering då jag har haft fullt upp med annat.
Igår åkte jag hem till mamma och pappa på förmiddagen och spenderade hela dagen där. Körde dem till Bara sen där de skulle på fördrink innan de skulle vidare på middag hos några vänner. Körde till Dalby när jag lämnat dem och hämtade upp Hanna, körde hem till mamma och pappa igen och fixade ihop lite kvällsmat. Det blev ryggbiff, sallad, pommes och massa annat gott. Smaskigt!
Såg film hemma hos mamma och pappa också och sen körde jag Hanna hem. Stannade hos Hanna i någon timme. Pratade, såg lite film och hade det trevligt.
Hanna är en väldigt fin vän och jag är väldigt glad att jag har henne.

Hämtade mamma, pappa och moster+hennes man vid 2 tiden. Stannade ca 20 minuter hos värdparet och åt lite godis, snackade lite skit och diskuterade viktiga saker här i världen. Det var fyra förfriskade föräldrar och släktingar som satt i bilen på vägen hem. Imitationer gjordes på Magnus och Brasse och jag vet inte allt. Ett (många) goda skratt fick jag mig på vägen hem iallafall. När alla var lämnade körde jag till Lund igen för att sova.
Fick hämta Jocke som också var förfriskad när jag kom till Lund. 12 missade samtal hade jag från honom innan jag körde till Lund.. Han måste ha saknat mig väldigt mycket. Haha, att tillägga är ju att det var 12 missade samtal inom 30 minuter. (Jag inbillar mig att han saknade mig och att det inte var mat, skjuts hem och värme som lockade..)
Behöver jag säga att jag somnade som en stock när jag la huvudet på kudden vid lite efter 4?
Idag steg jag upp vid 11.30, fixade mig inför jobb, packade ner varma kläder, åt frukost och pussade lite på Pockis. Körde och hämtade Sandra i Lomma vid 13 och körde sen vidare till Malmö för att jobba.
Och ja, som alla vet så vann ju MFF idag. Jäklar vad roligt det var att jobba! Vilket tryck och vilken publik.
När det var några minuter kvar gick jag och F ut och kollade på matchen istället för att jobba, vem skulle komma och handla i kiosken några minuter innan slutsignal liksom? Nej, just det. Ingen. Så när slutsignalen gick hoppade hela Swedbank Stadion, vilken jäkla känsla. Nej, det var mäktigt alltså.
Nog snackat om fotboll. Körde hem lite innan 21 när jag var klar på jobbet.
Nu har jag och Pockis ätit löjromsmackor och lasagne. Nu ska vi mysa, äta godis och titta på fotbollskanalen Europa.
Imorgon ska jag köra hem till mamma och pappa vid 8.15. Det är frukost klockan 9 och sen ska jag fakturera och bokföra lite åt pappas företag.
Take care! (och ledsen för ett långt och virrigt inlägg)

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Hanna

aw :) jag är glad att jag har dig med!

Postat av: Mammi

Tackar för skjutsen i lördags, det blev en mycket trevligt tillställning det där.Härligt att chaufför på helgerna nu förtiden. Kram

2010-11-08 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback