28/11 2010

Godeftermiddag! Hoppas ni har en skön och lugn söndag. Det har jag! Sitter i soffan, dricker varm oboy, äter clementin (4457) och tittar på Stockholm horse show. Det är många fina hästar med och visst blir man sugen på att börja med hästarna igen och hitta en fin häst. Men den finaste för mig kommer alltid vara Honey Bunny.


Jocke är iväg och pluggar så jag är ensam hemma. Tänkte att jag skulle dammsuga lite sen så det är gjort. Kommer inte ha tid i veckan då jag ska jobba hela veckan. Är nog ledig om exakt en vecka, men det är nog första dagen om jag inte minns fel. Får kolla kalendern sen helt enkelt.

Imorgon ska jag, om jag hinner, handla lite julpynt. Har insett att här hemma inte är något roligt. Jag vill ha ett sånt där 1-24 ljus. Inte riktigt ett sådant som på bilden nedan men något i den stilen. Får se vad jag hittar imorgon!

När jag har dammsugat och fixat här tänkte jag tända lite stearinljus inne i badrummet och lägga mig i ett varmt bad. Vet inte hur jag ska klara mig utan badkar. Blir ju förmodligen så att dem tar bort badkaret när dem renoverar och sätter in en dusch istället. Blä för det! Det finns ju inget bättre än att krypa ner i ett varmt bad en kall vinterdag.

Om Jocke kommer hem i tid så ska vi hem till mina föräldrar och äta, tror ju dock inte att han kommer hinna. Blir kanske en tur på stan istället, det är ju julskyltning!
Nej, nu ska jag dammsuga och göra det lite mysigt här.
Take care!


Världens finaste. Den 9:e november var det 2 år sen du försvann. Älskade häst.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback