Valborg 2010

Precis som vi planerat började vi med champagnefrukost vid 7 och sen var vi i stadsparken vid 8.30.
Regnet hindrade oss inte från att ha roligt! Kort sagt,  Valborg var roligt men självklart är det alltid någon som inte förstår ett nej. Det finns alltid någon som ska förstöra och komma fast de inte är bjudna. Förstår inte grejen med det. Och att sno saker från vår lägenhet, kom igen, vafan är det för stil?
Nej, usch vad besviken jag blev på vissa personer.
Strunt samma. Jag är så glad att jag har Sofia och Pockis som alltid kan pigga upp mig hur arg jag än är.
Utestället vi var på, Aces, var riktigt dåligt. Dålig musik och människorna som var där betedde sig som barnungar.

Slänger in lite bilder från Valborg också.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback