plugg, plugg och varför inte ännu mer plugg?

engelskan är klar, psykologin är påbörjad och hälsopedagogiken är klar.
sitter och pratar med carro på msn, kanske ska iväg och träna med henne. hade varit skönt att komma ut och röra på sig och prata med carro. lite trött i huvudet nu faktiskt. annars får jag väl tvinga med mig pockis ut på en promenad. vi får se hur det blir. nu ska jag plugga lite till och sen får det räcka. eller om jag kanske pluggar lite körkortsteori. lutar nog åt det. har dubbel körlektion imoron, yesbox. det är morgondagens höjdpunkt, utan tvekan.
ska försöka hinna bort och kolla på carro och alla andra imorgon, dem har bal imorgon.
längtar så tills det är min tur. "bara" ett år kvar. åh tjena ja.

nej, nu ska jag stoppa huvudet i psykologi boken igen.
uppdaterar mer senare. take care!

jag vill ha mitt körkort nu.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback