middag med boysen

Pockis och Johan håller på att laga mat nu, jag slapp det idag alltså, vilket är skönt!
Mådde bättre efter att jag sprungit innan. Blev inte så långt men jag höll ett bra tempo hela vägen iallafall, så det känns bra ändå. Ska försöka komma igång med att träna lite smått igen. Jag tycker att det är så skönt när jag väl är ute och springer. Så, hjälp till att peppa mig!
Grabbarna har hjälpt mig med matten, vilket är guld värt. Vad skulle jag gjort utan dem?
Nu känns det OK, men jag vill att det ska kännas mer än OK.
Gårdagen var underbar, jäklar vad roligt vi hade! Skriver mer om det sen, nu ska jag äta!
Vill bara snabbt säga att jag har världens bästa föräldrar som alltid stöttar mig till 210%.
Jag älskar er! Ni är bäst!

Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback