memories

gamla minnen väcks till liv och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
ska jag nöja mig med det jag har nu och vara nöjd och inte vilja ha något bättre? fast jag vet att det finns bättre?
är jag lycklig med det jag har nu? eller är allt bara en fasad som jag byggt upp omedvetet? just nu är jag så trött på det mesta, hade varit skönt att bara lägga sig under en sten och stanna där till jag funderat klart på hur jag vill göra med allt. varför saknar jag så mycket? varför kan jag inte bara vara glad och nöjd med det jag har nu?
varför ska jag blicka tillbaka och tänka på hur lycklig jag var när du fanns med i bilden?
jag tänker på dig och saknar dig varje dag. kom bara tillbaka. jag saknar dig så, du var bättre än alla andra. du var allt jag velat ha och allt jag önskat mig, du var perfekt.
du var bäst och kommer alltid vara nummer ett för mig.

In my dreams
I'll always see your soul above the sky
In my heart
There always be a place for you for all my life
I'll keep a part of you with me
And everywhere I am, there you'll be




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback