la weekend

helgen har gått fort som vanligt. fredags kvällen var jag hos stoffe, spelade lite fifa, tittade på tv och hade det trevligt. lördagen var johan och magnus här och tittade på film. jag var på konfirmation också, det var goda ostar dem bjöd på iallafall! idag, söndag, har jag inte gjort mycket. rullar tummarna ungefär.
caisa kom och hämtade mig vid 17 tiden och sen åkte vi ut till tompa. hoppning stod på schemat men det var så skönt att bara åka häst i skogen så vi tog en långtur i skogen och sen fick caisa jobba honom lite i paddocken när vi kom tillbaka, jag skrittade av honom barbacka. hur mysigt som helst. var inte riktigt på "jobba hästen" humör.
just idag var det skönare att bara åka häst! längesen jag gjorde det, så jag tyckte att det var OK..

imorgon blir det jobb från 7-15 och körskolan efter det. har körlektion vid 16, pappa ska kanske sitta med i baksätet, vi får se helt enkelt! jag och pockis har varit duktiga ikväll, vi gjorde egna pizzor här hemma, det var gott! nu ska jag sova! take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback