förbannad

jaha, tisdag morgon igen. lika jävla värt att gå upp idag som förra veckan. salen vi ska vara i finns inte ens! fattar ni, den finns inte? det står ingen information om var vi istället ska vara så här sitter jag, har håla i nästan 2 timmar och jag fullkomligt jublar. eller? har precis sänt iväg ett mail till min lärare.
usch vad jag är trött på denna förbannade jävla skola där INGENTING fungerar som det ska. inkompetenta lärare?
ahjo, lite kanske. ett tips, välj aldrig Polhem.

nej, nu ska jag försöka fördriva tiden i någon timme. inte lönt att åka hem, då kommer jag bara somna.
får väl nätshoppa eller något.
take care.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Astrid

SV: förlåt att jag inte svarat på din fråga om bett, såg inte den förrens nu .. har det löst sig eller vill du fortfarande ha tips? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback