aj min mage.

ligger hemma med världens mensvärk, kan inte stå rakt upp, måste gå böjd för magen gör så förbaskat ont.
trots 2 alvedon har jag fortfarande ont. funderar på om jag ska hoppa ner i ett varmt bad, det kanske magen skulle må bra av. solen skiner där ute och jag är mest sugen på att gå ut och sola, men det är kört.
vågar inte öppna balkongdörren ifall den nu inte skulle gå att stänga igen och jag är för feg för att gå ner och sola på gräsmattan, + att hur skulle jag sola? liggandes i fosterställning? nej, lägger ner den idéen direkt.

nu ska jag ta något att äta och sen ska jag försöka ta igen någon timmes sömn som jag missade inatt.
take care och njut av vädret!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mia

Stackare :/ Mensvärk är bland det värsta som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback