åh, najs.

Insåg nyss att jag inte börjar förrän 13.10 imorgon! Åh, härligt! Har idrott och sen är dagen slut. Kan det bli bättre?
Riktigt, riktigt härligt! Ska ringa pappa imorgon och höra om vi ska luncha.
Har spenderat halva dagen med pappa och hans kollega, jag är numera deras privata driver (enligt mig). Jag körde dem från Lund till Tomelilla/Lövestad. Gick hur bra som helst. Bra att ha två grymma bilförare med sig som kan ge en tips och råd. MB var snäll idag, han sa att jag körde väldigt bra och att han inte ens varit nervös när han åkte med mig. Bra det ju!
Har dessutom bokat in två körlektioner till. Körde C30:n i tisdags och bababam vad rolig den var att köra! Den var precis lika rolig att köra som jag hade föreställt mig. Och ojojoj, vad den gick. Tryckte man på gasen så hände det grejer. Inte som den sega stora volvon jag fick köra första gången, där fick man trycka plattan i mattan för att bilen skulle rulla. Nej, kort sagt, Ida (L) Volvo C30.

Idag har jag varit hemma och fikat och bara tagit det lugnt hemma hos mamma och pappa.
Eftermiddagen och kvällen har spenderats i stadsparken med Pockis och hans kompisar, trevligttrevligt.

Har nyss slängt i mig lite mat och nu ska jag titta på film med han den dära Pockis.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Tjena tjejen!

Du får inte glömma vår bästa racerbil dvs. min autos.

Inget klår ju den, den har ju trots allt lärt dig allt vad gäller bilkörning.

Ha e´n bra karneval helg. kramis

2010-05-21 @ 22:29:41
Postat av: mewhyeyru

Afu upucaliged, higineti jebiviy tucizon iqasenoy selun xisinojomo tek ey dima ibus:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback