Vi ska få bebisar!

Har ju helt glömt att berätta att vi ska få bebisar!
Duvorna utanför vardagsrumsfönstert är kära, ackackack så kära dom är.
Dom bygger bo och pussas hela dagarna, eller, varje gång jag tittar på dom iallafall.
Om man står ute på balkongen och har låååånga armar (typ 3-4 meter långa) så borde man nå deras bo.
Jaja, nog om det. Mådde kasst igår, hade hög feber och sov hela eftermiddagen och kvällen.
Fick i mig lite lasagne som min underbara man hade lagat.

Vaknade imorse och mådde lite bättre men hade fortfarande feber och huvudet dunkar som på en rock'n'roll konsert.
Har legat i sängen hela dagen och försökt vila mig i form. Har försökt ändra designen på min blogg men jag är verkligen sämst på det, så jag struntade i det. Får försöka ragga upp någon som är bra på det helt enkelt.
Nu ska jag fortsätta titta på fina kläder och skor. Ge mig ett jobb!

Take care.




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: £inn§vensson

jag ska gå till kuratorn & fråga om sommarjobb iaf , hon sa redan typ i vintras att hon visste en massa som jag kunde göra ! (=



lycka till med ditt ! (:

2010-03-23 @ 13:48:57
Postat av: Mammi

Hej vännen!

Låter som om du mår lite bättre nu i allafall.

Vet inte om jag tycker att det är så roligt med dina duvbabisar. Tänk som de låter och smutsar ner. Ha en skön eftermiddag. kram

2010-03-23 @ 13:50:47
Postat av: Caisa

Kolgrillad göd-duva lär vara gott :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback