Utmanad, tusan också.

Jag har blivit utmanad av www.ekbladet.bloggplatsen.se

Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

  • jag älskar att spela fia med knuff
  • jag älskar högklackade skor och köper gärna flera par i månaden
  • jag vill ha en kattunge som aldrig blir stor
  • jag vill ha honey bunny och lilja tillbaka
  • jag är allergisk mot alla pälsdjur, nötter, gräs, björk, damm, kvalster. listan kan göras lång
  • jag har världens bästa familj, pojkvän och vänner

Jag utmanar: ingen!

 

 


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback