IDA time

Nu ska jag ha lite egentid, göra sånt jag aldrig annars har tid med. Ta ett långt varmt bad, ha hårinpackning, ansiktsmask, måla naglarna och smörja in kroppen i någon av mina dyra hudlotioner som jag aldrig använder.
Vi hörs om några timmar igen, då kommer jag vara fräsch!

(det blev inte som jag tänkte mig. brandvarnaren började pipa precis när jag lagt mig i badet. bad åt gud att den skulle sluta pipa, men icke. upp ur badet, försöka ta ut batteriet som sitter fast i några trådar (förlåt pappa för att jag inte kan mer om såna här el trådar osv.), vågar inte dra loss batteriet, ringer pappa och frågar hur jag ska göra. pappa hjälper mig som vanligt. behöver jag säga att han är min hjälte? NU ska jag hoppa i badet igen. har tagit ur batterierna ur de andra brandvarnarna också, bara för att vara på den säkra sidan medans jag badar. inga mer pipande ljud!)

min hjälte

haha, bjuder på denna.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: maria

vad har du för ansiktsmask och lotions?

2010-03-31 @ 14:13:45
Postat av: Mammi

Hej Snygging!

Så fina bilder, det gillar jag.

Snart är det sommar igen, får se om vi kan fixa fram mera bilder då.

2010-03-31 @ 22:24:06
Postat av: Hjälten

Hej Loppan, känns skönt att vara uppskattad även när det gäller vardagliga ting.

Godnatt prinsessan

/ Pappa

2010-04-07 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback