7/3 2010

Vilket underbart väder det är ute! Vaknade vid 9-tiden imorse, solen sken in genom fönstert, vilket var skönt, för det betyddde ju att det var sol ute idag igen! Gick upp, tog på mig och sen gick jag ut i det fina vädert. Blev en lång promenad i mysiga Lund. Hur skönt som helst!

Sitter i köket och dricker Proviva nu, tittar ut över centralen och alla människor som går förbi som ser så glada ut.
Tror det är fler än jag som har längtat efter solen.
Ska strax göra mig iordning inför tävlingen på Torns. Får se hur Rossmorr sköter sig idag, alltid lika spännande att se vilket humör han är på. Idag blir det lång framridning där jag ska stå på marken och skrika på Sara. Får se om jag hoppar upp på monstert lite också innan hon går in på banan. Håller tummarna för att han är sugen idag så att dom kan få en bra start på säsongen genom att rida felfritt i både 1.10 och 1.20.
Fick nyss veta att en av mina förebilder ska till Torns nästa helg, ska bli väldigt roligt att se Louise och Ember in action!

Slänger in en gammal bild på Rossan. Jag har verkligen den ultimata ridoutfiten här, hala trikåer och skor utan klack. Jaja, det gick ju bra ändå!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Caisa

Tagen! Du har blivit utmanad... Se min blogg för vidare info



//Caisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback