5/3 2010

Vilken underbar dag! Kort dag i skolan och fantastiskt väder!
Sitter på balkongen och dricker kaffe och njuter av solen och värmen. Det är helt vindstilla och bara helt.. underbart!
Känns äntligen som att våren är på väg. Ska bli så skönt att slippa denna kylan som vägrat släpa taget om Sverige.

Vid 14- tiden ska jag ta tåget till Malmö för att sen ta bussen till mammas jobb och handla med mamma.
Efter att vi handlat ska vi till Nova Lund och köpa lite kläder till mamma, jag kommer säkert också att handla något, fast jag inte behöver det egentligen.

Bristen på uppdatering här har inte varit för att jag kraschade bilen på väg till Göteborg förra veckan, tvärtom så gick det riktigt bra att köra! Jag körde hela vägen upp till Göteborg, wroom sa det!
Körde hela vägen hem också. Mamma hade med kameran så jag kanske bjuder på lite bilder när mamma skickat dem till mig.

Ikväll är det fest som gäller, så det blir till att fixa till sig och sätta på högklackat!
Jag och Sara ska äta middag hemma hos mamma&pappa och sen vidare för att festa.
Känns som att det kommer bli en bra kväll. Kan det bli annat när vädert är så här bra? Jag är på väldigt bra humör och det hoppas jag att resten av gänget också är ikväll!

Njut av dagen mina vänner.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback