31/3 2010

Godmiddag!
Vaknade för en timme sen ungefär, fick med andra ord min efterlängtade sovmorgon.
Har legat och dragit mig i sängen tills nu, läst bloggar, spelat lite fia med knuff.
Nu ska jag gå upp och göra frukost/lunch och sen ska jag försöka få tag på Sofia. Känns redan nu som det kommer bli omöjligt med tanke på hur fruktansvärt dålig hon är på att svara i telefon..
Vädert är tråkigt idag, känner inte alls för att gå en runda på stan.
Ska försöka hitta Jurassic Park 3 nu, såg klart 2:an i natt.

Frukost sen Jurassic Park!
Uppdaterar mer senare idag.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Jag kallades för hotlips när jag var i din ålder, tror att du kan få ta över mitt gamla smeknamn.

2010-03-31 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback