30/3 2010

Nu ska jag och pockis gå och lägga oss. Blev ju tidigt imorse eftersom vi hade tvätt tid klockan 7. Usch, vad trötta vi var. Imorgon ska jag försöka hinna med en fika med farmor och en tur på stan. Ska försöka hinna se Jurassic Park 2&3 imorgon också. Låter väl inte helt omöjligt?
På kvällen blir det antinge Glorias med Jocke, Jonas och Elin eller så blir det Viggos/Fellini med Sofia.
Vi får se hur det blir helt enkelt.

Har ju glömt att berätta att min underbara man bjöd ut mig på middag i fredags, det blev ett mysigt besök på Fellini och sen var det film hemma hos Jonas och Elin. Väldigt trevligt!
Sa jag att jag har en underbar pojkvän?

Det är underbart skönt med lov, man kan sitta uppe länge utan att ha dåligt samvete och man kan sova länge, även om jag inte har fått njuta av sovmorgon än. Siktar på sovmorgon imorgon.

Nej, nu ska jag nog ta en nattmacka och sen hoppa ner i sängen. Ska spela klart mitt parti med fia med knuff också..
Take care!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback