28/3 2010

Ett tag sen jag uppdaterade här, har haft fullt upp med annat helt enkelt.
Blir bara ett snabbt inlägg här, måste lägga mig snart känner jag..
Igår var det IKEA och storhandling och sedan utgång med boysen som gällde, somnade väl vid 5.30-6.00.
Lagom! Nej.. Kan kanske vara därför jag är så fruktansvärt trött nu också?
Sara och Elin sov här, hur det hela gick till vet jag inte och jag vet inte när dom gick hem heller.
Aja, det viktiga är väl att dom själva vet hur det gick till.

Nu ikväll har det blivit fotboll, Jocke har spelat 2 matcher och jag har suttit bänkad och hejat som vanligt.
Pojkarna skötte sig bra och vann!
Imorgon hämtar Caisa mig vid 9 och sen kör vi ut till Tompa och jag ska rida.
Mamma är ledig imorgon men hade förmodligen fullt upp, men en fika ska jag faktiskt fixa! Så är det bara!
På kvällen är det middag med Maria och Sofie som gäller.

Slänger in en bild på Tompa. Här har han varit hemma i ca 1 vecka och han ser verkligen bättre ut i kroppen nu, fortfarande inte bra, men bättre.


Nu ska jag mysa med min man innan jag somnar.
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback