22/3 2010

Igår kom Tompa äntligen hem. Skönt! Han verkar trivas bra i nya stallet och ska nu få vara "bara häst" ett tag, blir förmodligen en tur till skogen i helgen så att han hittar glädjen igen. På onsdag får vi se om jag rider ut eller om jag går en sväng med honom. Tänkte ragga med mig Sofia ut också (det är i hennes stall Tompa står).
Caisa har varit ute och gått med honom idag och han verkade lugn. Inte ens lill hingsten, som skriker så att en döv skulle höra det, brydde han sig om.

Kort dag i skolan, hade bara första lektionen. Blir hyfsat kort dag imorgon också, första lektionen är inställd och sen är det drogföreläsning i aulan på geografin och sen är det bara två lektioner kvar. Skönt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på "sluten avdelning".
Uppdaterar kanske mer ikväll.
Take care.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sis

jag har en massa med fina bilder på dig & tomtom på min data om du vill ha några ? (=

2010-03-23 @ 14:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback