19/3 2010

Äntligen fredag! Var nyss på skolan och skrev det sista provet för denna veckan. Nästa vecka är det två prov till som väntar. Tar det aldrig slut?
Igår var vi och hälsade på Tompa igen, stackars häst.. Jag länkar er vidare till hans ägares blogg,
Caisa där ni kan läsa mer om allt. På söndag hämtar vi Tompa och åker till en av mina vänner som har ställt upp med boxplats.

Ikväll blir det partaj för hela slanten. Toga party. Och allt som kommer upp i min hjärna är "lakan? På vintern?" Vet inte hur jag ska göra än, har några timmar på mig att bestämma mig.
Antingen försöker jag på temat eller så låtsas jag att jag missuppfattat det hela och kommer i helsvart.
Det återstår att se!

Nu ska jag lägga mig i soffan, titta lite på tv och förmodligen sova lite.'
Behövs eftersom byggarna eller trädfällarna eller vad det nu är väcker mig vid 7. Varje dag. Även igår, när jag var ledig. Förjävligt..

Kanske uppdaterar mer senare idag, vi får se.
Take care.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback