16/3 2010

Jaha. Så sitter jag här igen och har en massa att skriva om. Var ska jag börja?
Söndag? Jag och Caisa körde ut till landet, långt utanför Simrishamn, skulle hälsa på Tompa och kolla så att allt var bra med honom. Solen sken och allt var bra. Förutom med Tompa. Han hade inte fått mat, inte blivit riden, inte fått boxen mockad och att hon som hade honom på foder just nu ljög oss rakt upp i ansiktet. Tur att en annan tjej i samma stall berättade allt. Nu ska vi hämta Tompa när tillfälle ges, förhoppningsvis så snart som möjligt.
Får se om jag ska rida igång Tompa lite sen när vi fått hem honom, hade varit roligt.

Idag var det engelskprov som stod på schemat, och därför behöver jag väl inte berätta vad jag gjorde i måndags?
Fast jag var faktiskt hemma och gick en runda med mamma och pappa runt Häckebergasjön. Vädert var fint med den varma oboyen var för varm.

Idag har jag varit hemma hos Caisa. Fikat, lekt med Hugo och tittat på filmen Dinosaur.
Måste säga att det är en väldigt söt son hon har. Käre barn vad han charmade mig..
Så, tack för kaffet och snacket Caisa, alltid lika trevligt!

Gjorde matteläxan för ett tag sen och sen belönade jag mig själv med ett bad.
Nej, nu ska jag smörja in resten av kroppen med bodybutter, och sen ska jag gå ut och lägga mig i soffan en stund innan det är dags att sova.

Min man har varit duktig idag förresten, städat hela lägenheten. Skönt att komma hem till en nystädad lägenhet.
Tack mitt hjärta!

Nej, kroppen och sen ska min man få en puss för att han varit så duktig.
Slänger in en låt som man blir glad av också.
Take care!




Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback