12/3 2010

Dagen har varit bra, vädert sprack upp lite innan det blev mörkt, skönt. Våren kanske är på väg trots allt.
Har varit iväg och lämnat mitt CV på lite olika ställen idag. Jag och pappa hann med en fika hos TageTosa idag också, det är inte allt för vanligt.

Ikväll blir det kycklingfilé med fetaost och soltorkade tomater i, mums!
Lyxar faktiskt till det med lite vin också.
Ikväll blir det alltså god mat och dricka, en bra film och mys.
Ska försöka hinna med ett parti fia med knuff på king.se också.. Ja, ännu ett beroende.
Ska bli skönt med lite sovmorgon imorgon också.
Nej, nu ska vi äta!
Ha en mysig kväll! Take care.



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Louise - Från flygplan till hästryggen

sv:

Ja, tyvärr hann jag inte svara på din kommentar. Men såg du mig i Torns? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback