11/3 2010

Nej, nu får det räcka. Nu orkar jag inte plugga mer danska. Kan jag inte det nu så kan jag inte det imorgon på provet heller.
Ska ta en dusch nu och sen ska jag väl läsa igenom danskan en gång till, bara för att.
Har ingen matte imorgon, vilket betyder håla. Och när vi ändå är igång och pratar om hålor kan jag ju meddela att jag har håla varje dag nästa vecka, ingen företagsekonomi på hela veckan. KUL med håla i 1,5 timme varje dag, mitt på dagen. Förbannat också.
Skönt att det är nära hem. Nej, babbel babbel. Duschen väntar!
Anna! Jag har ingen bild på jackan, ska försöka ta en imorgon. Svarar ordentligt på din kommentar då också.

Take care!


Älskade Tingsek, du räddar mina pluggdagar med din musik.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback