xbox och världens bästa föräldrar

Sitter och spelar xbox med jocke och hans kompis. Spelar något bilspel, jag är grym!
Och tur är väl det.. Alla som känner mig vet hur fruktansvärt dålig förlorare jag är när det gäller xbox och bilspel. Klarar inte av att komma sist.
Imorgon är det skolavslutning och det ska bli så oerhört skönt att slippa det! Inte bara skolan och allt plugg, utan lärarna, barnen i klassen, polhem. Ja, allt som har med polhem att göra ska det bli skönt att slippa!

Idag har jag varit och handlat mat med världens bästa mamma, tack mammsi för maten!
Fick även lite smink av henne som hon köpt, 2 mascaror, och något puder. Min mammsi är bäst!
Har övningskört i nästan 2 timmar med pappa också idag, han följde med sist på körlektionen och är nu på mig med alla regler och skyltar. Gick helt okej! Mitt mål är att bli lika bra bilförare som min pappa, tycker han kör bäst i världen. Pappa är min hjälte, det vet ni kanske redan? Avslutade med att visa att jag kan fickparkera! Gick galant! Börjar närma mig halkan och körkortet nu, skönt!

Nu ska jag fortsätta spela. Håller tummarna för pockis imorgon som ska till Danmark på jobbintervju!
Det kommer gå bra, det är jag säker på. Jag får väl lära honom danska också, haha.

Nej, wish me good luck nu så att jag vinner över boysen. Kanske bäst för deras del att jag får vinna..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Maj-Gret

Klart du vann över boysen - du vinner ju alltid över mig i Fia. Ha ett skönt sommaralov. Om du känner för det får du gärna komma och hjälpa mig att städa. Hör av dig så pratar vi om det.

kram farmor

2010-06-12 @ 09:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback