restaurang, Cod och Zoo tycoon.

Igår kväll blev det restaurang med mamma, pappa, Tage och Madde. Var på en restaurang i Höllviken, helt okej ställe med helt okej mat! Jag är bortskämd med pappas utsökta ryggbiff, och därför blir det inte lika speciellt på restaurang men ja, det gick helt klart ner, och lite därtill! God mat och trevligt sällskap helt enkelt!
Körde hem till T&M efter det och drack kaffe och diskuterade livsviktiga frågor och annat viktigt.
Var hemma i Lund vid 1. Körde igår, och såklart (nu när man har sommarlov) regnar och blåser det som om det vore höst. Var rätt jobbigt att köra, men det gick och Tage tyckte jag körde galant!

Idag har jag bara slappat, inte gjort ett skit faktiskt. Spelar xbox, zoo tycoon, grillat, badat, pussat på Mr.P.
Magnus är här och spelar xbox med Pockis. Dem spelar, jag hejar. Väntar på att Sofia Bbbb ska komma hem från SRF så vi kan spela Halo.

Nu ska jag lägga mig i soffan och äta lite godis till. Imorgon satsar jag på att hänga med Pockis upp till Gerdahallen och skaffa gymkort. Måste göra någonting åt min kropp nu, inte för att jag är tjock, mer för att det inte finns en enda muskel och för att det är bra att röra på sig. Pockis har lovat att hjälpa mig, han kan ju det dära, så det är bra.

Imorgon är det dubbelkörlektion och sen ska halkan bokas! Ska sätta mig med teorin någon timme imorgon också.
Nej, godis och läsk nu, sista kvällen innan träningen och den ordentliga kosten börjar!
Yeah right att jag kommer lyckas! Haha! Godis är jag inte så förtjust i, men chips och popcorn och läsk. För att inte tala om pizza. Åhtjena, mission failed..



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Tjena där, vilken dag var det du skulle sluta med godis och sådant där? Tänkte mest på bio besöket och de mycket små popcorn boxar som inhanlades där. Tack för en uper kväll:

2010-06-15 @ 01:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback