mot norrland

Yes, tåget mot Skövde rullar iväg 14.28 och på det sitter jag och Pockis.
Vi ska hem till hans föräldrar och ta det lugnt tills på söndag då vi kör ner till Lund. Imorgon blir det Liseberg med Isac och Denise. Ska bli roligt! En repris på förra året. Fast minus Perry och plus Denise.
Kommer blir roligt, det är jag säker på!
Nu på förmiddagen har vi städat i lägenheten så att det ska vara rent och fräscht när vi kommer hem. Ska snart slänga i oss lite lunch och sen bege oss.
Får se om jag uppdaterar mer idag, känns som att kvällen kommer vara fullspäckad, många som man ska säga hej till nu när vi kommer. Mormor, farmor, farfar, bror, brorsbarn osv. Men, det är trevligt!
Nej, Pockis har snart duschat klart så det är väl bäst att jag snabbar på.
Take care!
Ps. Kan ju säga som såhär, jag somnade som en stock igår. Var trött som ett ålderdomshem..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mammi

Ha det bra där uppe i Norrland och njut nu av eran lilla mini semester.Kram morsan

2010-06-16 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback