idag är sverige bra fint.

har suttit ute i solen med pockis sen 12-tiden. åh, vad skönt det är! känner dock att jag måste köpa lite solskyddskräm.
grillningen igår var mysig. vi gick ut på stan och tog en öl med funge sen. väldigt trevligt. promenerade hem i den sköna kvällen. gillar verkligen att man kan vara ute till 23 och inte frysa trots att man går i tunna kläder.
ikväll ska vi hem till mina föräldrar och grilla, ska bli roligt! har inte träffat mina föräldrar på över en veckan pga att jag har haft så förbaskat mycket att plugga.
slänger in lite bilder från gårdagen. uppdaterar kanske mer senare idag, beror på när vi kommer hem.
jag hoppas på en tur i pappas mercedes idag, nu när solen äntligen visar sig!

nej, dags att göra sig iordning. funderar på om jag ska ta min jeansbyxdress.. hrm, värt att fundera på!
måste tacka mamma och pappa igen för de fina kläderna och smyckena jag fick.
vad skulle jag gjort utan mina älskade föräldrar?


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback