home.

Kom hem för några timmar sen, har packat upp, bokat tvättid och pratat med familj och vänner.
Har haft det hur bra som helst uppe i Skövde. Tänkte ju att det skulle bli skönt att komma iväg och ta det lugnt. Haha, in my face. Ta det lugnt? Det har vi inte gjort. Vi har varit på Liseberg, festat, träffat släkt&vänner, busat med barnen och ätit en massa gott. Har haft det toppen helt enkelt!

Imorgon börjar Pockis jobba och jag har en hel del att göra i veckan. Ska "jobba" hemma hos mamma och pappa, sälja en massa saker, tvätta, plugga körkortsteori, ha körlektion, hinna träffa vänner och planera inför midsommar. Som för övrigt kommer bli helt underbart! Slänger in ett inlägg om det senare!

Fick en fråga från en läsare ang. varför jag inte rider Tompa längre.
Och det är helt enkelt för att jag förstått det som att hans ägare inte vill ha min hjälp längre.

Nu ska jag äta lite och sen ska jag pussa lite på min underbara pojkvän.
Take care!


jag har världens bästa pojkvän!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback