godmorgon!

Godmorgon! Jag är ledig och jag kan inte sova, haha! Aja, jag klagar inte. Skönt att vara uppe nu, dagen blir mycket längre ju! Har varit uppe sen 6.20. Kunde inte somna om när min favorit åkt till jobbet.
Det blev ensamt i sängen och jag bara vred på mig, så det var lika bra att gå upp.
Tog en dusch nyss och nu sitter jag och äter frukost. Ska bege mig av till körskolan snart hade jag tänkt.
Ska sitta och plugga körkortsteori. Och snacka lite. Och busa lite med hunden. Men, framförallt plugga.
I eftermiddag är det riskettan som gäller också.

Senare idag ska jag nog hem till mamma och pappa, mormor och morfar kommer kanske och då ska vi fika.
Och alla som känner mig vet att jag älskar att fika.
Solen lyser och jag hoppas att det kommer bli en varm och härlig dag.
Om inte mormor&morfar kommer idag ska jag försöka få mamma att följa med och hälsa på Lilja.
Behöver få känna lite hästlukt. Och pussa på Lilja.

Nej, nu ska jag göra mig klar. Ska ringa och chocka pappa idag igen. Haha, han tror nog att det är något fel på mig.
Men icke, jag är bara pigg!
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback