5.28 och jag är vaken, vafan!

Ja, här sitter jag. Har legat och vänt och vridit mig i sängen i närmre 4 timmar. Det går inte att somna. Har försökt allt, har försökt läsa, räkna får, göra situps. Inget funkar.
Så, nu sitter jag i soffan och kollar lite bussar. Tänkte handla nybakta bullar och något nybakat bröd och sedan sätta mig på bussen hem till mamma och pappa. Dem lär få sig en ordentlig överraskning. "Ida, uppe såhär tidigt?"
Kan se deras chokerade ansikten framför mig, haha!

Nej, nu ska jag ta på mig lite och bege mig ner till mormors bageri. Bussen går dock inte förrän om ca 1 timme så jag funderar på att ta en promenad först och se när Lund vaknar till liv.
Kanske ska läsa lite körkortsteori. Vi får se helt enkelt.

Godmorgon!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-15 @ 06:28:33
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Mammi

Jag vill lova att vi blev chockade men det var en väldigt trevlig chock, i alla fall.

2010-06-15 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback