29/6 2010

Godmorgon! Varit uppe sedan 5.20. Gick upp med Pockis, gjorde frukost till honom och fixade hans matlåda inför jobbet och sådär. Han blev nog allt lite chokad när han kom ut ur duschen och allt var fixat.
Tanken var ju såklart att jag skulle somna om när han åkte iväg. Men ja, mission failed.
Ska ta bussen vid 10.03 till Veberöd för att möta upp mamma och sedan ge oss iväg till stranden.
Ska bli så skönt! Nu ligger jag i sängen och spelar fia med knuff mot en förbaskat dålig kines. King.com är min bästa vän när jag vaknar såhär tidigt. Nu ska jag göra mig klar, packa lite inför stranden och sådär.
Hade jag vetat hur man mobilbloggade så hade jag kunnat göra det under dagen men jag får inte rätt på det. Det funkar att skriva in rubrik men sedan när man sak skriva själva inlägget funkar det inte. Väldigt skumt.
Jaja, jag kanske kommer på det en vacker dag.
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Hej kräftan! Tack för en mysig dag. Väldigt så gott du sov på stranden idag. Hälsningar från den andra kräftan.

2010-06-29 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback