23/6 2010

Vaknade vid 7.30 idag. Käkade frukost och sen tog jag en morgonpromenad. Var väldigt skönt.
Annars har jag inte gjort mycket idag, pluggat körkortsteori, haft dubbel körlektion, städat lägenheten, varit på Kicks, handlat mat. Både körningen och teorin gick bra idag. Körningen gick riktigt bra. Nu är det inte mycket kvar..
När jag är klar med teorin så är det dags att boka uppkörning. Lena och Nettan trodde jag kunde vara klar med teoriproven nästa vecka. Om jag låg i. Vi får väl se.

Imorgon ska jag tvätta all tvätt så det kan packas ner i väskan som ska med till Halmstad.
Får nog packa till Pockis också, han är helt slut när han kommer hem från jobbet. Vilket jag kan förstå, gå upp klockan 5 och sen jobba i 8 timmar med galna, gamla danskar.
Och köra minst 20 mil om dagen, det är nog rätt drygt.
Tur min man är grym! Jag tycker om honom så mycket. Han är så söt när han vill något, typ bli kliad.
Då får han valp ögon och bebisröst. Låter rätt patetiskt men ändå så smälter jag varenda gång. Nästan.

Nu ska jag titta på fotboll och bli pillad på magen och Pockis! Kommer säkert somna.
Take care!





Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback