21/6 2010

Kan aldrig riktigt bestämma mig för vad jag ska ha för rubrik. Det är ett ständigt återkommande problem. Så nu kör jag såhär helt enkelt.
Dagen har gått fort idag, jag har handlat lite med mamma, fikat, tvättat fönster, busat med kattungarna och suttit på riskettan. Jocke hade haft en bra dag på jobbet men käre barn vad trött han är nu. Jag känner mig inte speciellt trött, trots att jag var uppe och hoppade vid 6.20.
Imorgon ska jag till banken och sen hoppas jag att jag hinner tvätta lite inför midsommar.
Låter på tok för vuxet för att vara mig. Men ja, jag närmar mig 18 med stormsteg! Mindre än en månad kvar!

Nu plingade klockan i köket, alltså är maten strax klar!
Jensen's spareribs och klyftpotatis. Gottigottgott!
När jag får min lön i augusti ska jag bjuda ut Jocke på middag. Då ska vi till Jensen's bofhus och där ska han få äta så mycket spaeribs han vill! Har aldrig träffat någon som är så galen i det som han. Och Jensen's är dem bästa. Enligt honom.

Nej, nu ska vi äta och sen ska jag titta på det nya avsnittet av True Blood.
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback