En dag kvar! 19/7 2010

Ja, nu är det bara en dag kvar till jag fyller år. Imorgon fyller jag 18 underbara år och det ska firas!
Helgen har gått fort som vanligt. Spendera lördagskvällen med Pockis, mamma och pappa. Först restaurang och sedan promenad i Västra Hamnen, mycket trevligt och mysigt.
Jag och Pockis var iväg och tittade i lite affärer på söndagen, vi letar lite smått efter ny soffa. Kanske. Vi får se.

Idag har jag varit på körskolan och gjort ännu lite mer teori, håller på med repetionerna nu och det är segt.
Nu närmar det sig! Halkan den 9:e augusti och sen kommer det gå fort efter det har jag en känsla av.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, mamma har tagit ledigt vet jag, mer vet jag inte. På kvällen ska jag träffa några fina vänner och gå ut och ta en drink eller två. Kanske slutar med utgång, vem vet.

På torsdag ska jag in till Malmö för att gå en tur i stan och titta lite på rean och se om jag hittar något roligt tills i helgen. Farfar fyller 70 på onsdag och det ska firas med hotell och allt i Ystad nu i helgen. Ska bli väldigt trevligt!
Strand, bad, hotell, restaurang. Låter väldigt OK för mig! Och att min Pockis ska med gör mig lite extra glad.

Måste börja planera för när Hanna och Dennis ska komma ner och hälsa på också. Jag och Pockis har kommit på massor med saker som vi ska göra när dem kommer ner. Ska bli så roligt!

Nu måste jag kila iväg, ska iväg och handla lite hemligheter. Hihi!
Take care!


Fina Dennis och Hanna!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback